تابناک / رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان با اشاره به کلنگ زنی احداث منطقه آزاد انزلی توسط آیت الله هاشمی، عنوان کرد: امروز این منطقه یکی از مولفه های مثبت اقتصادی گیلان و از یادگاری های آیت الله هاشمی است.
کد خبر: ۳۶۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 19 January 2017
تابناک / رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان با اشاره به کلنگ زنی احداث منطقه آزاد انزلی توسط آیت الله هاشمی، عنوان کرد: امروز این منطقه یکی از مولفه های مثبت اقتصادی گیلان و از یادگاری های آیت الله هاشمی است.

احمد رمضانپور نرگسی در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد، از ایشان به عنوان سند زنده انقلاب و صندوقچه اسرار نظام یاد کرد و گفت: این مراسم معنوی با همت همه احزاب و گروه های سیاسی اصلاح طلب حامی دولت در استان برگزار شده است.

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان استان گیلان آیت الله هاشمی را پشتیبان زندانیان رژیم پهلوی دانست و افزود: ایشان پشتیبان مبارزان علیه نظام سلطه بود و با رحلتش همه مبارزان علیه نظام سلطه یتیم شدند.

وی با اشاره به حضور آیت الله هاشمی در صحنه های مختلف انقلاب از ریاست جمهوری تا ریاست مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: خدمات ارزشمند ایشان کشوری و جهانی است. اگر امروز نیروگاه سیکل ترکیبی گیلان یک سوم برق استان و دو سوم برق صادراتی را تامین می کند، ثمره تفکر سازندگی آیت الله هاشمی است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ زنی احداث منطقه آزاد انزلی توسط آیت الله هاشمی، عنوان کرد: امروز این منطقه یکی از مولفه های مثبت اقتصادی گیلان و از یادگاری های آیت الله هاشمی برای گیلان است.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه ایران حق کشتی رانی در دریای خزر را نداشت، گفت: امروز بیش از 40 کشتی با پرچم جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر رفت و آمد می کنند و سنگ بنای این حرکت در دوران آیت الله هاشمی گذاشته شد. آزادراه و راه آهن قزوین – رشت نیز از خدمات اجرایی مربوط به آن دوران است.

وی آبرسانی به هزار روستای شرق و غرب گیلان را از دیگر خدمات دوران سازندگی دانست و خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی در برابر سختی ها و بمباران تهمت های دهه اخیر همانند سال های مبارزه و شکنجه در زندان ساواک، مقاومت کرد و به خاطر نظام چیزی نگفت.

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان حیات و ممات مردان بزرگ را مایه خیر و برکت دانست و یادآور شد: ممات آیت الله هاشمی مانند حیاتش برای ما برکت داشت و مراسم تشییع جنازه ایشان نشان داد که مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند و کسی از خدمت گزار مردم بودن ضرر نمی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار